Portfolio

W każdy projekt wkładamy maksimum naszego zaangażowania. Usprawnianie komunikacji wewnętrznej w firmie to dla nas zawsze nowe wyzwanie i kolejny etap w drodze do sukcesu, którego wyznacznikiem jest zaufanie naszych Klientów.

Portal pracowniczy www.mojetesco.pl
Fabryka Fraz dla Tesco Polska – nowe media w komunikacji wewnętrznej

Portal daje pracownikom Tesco możliwość szybkiego, bezpośredniego dotarcia z informacjami oraz angażuje ich we współtworzenie serwisu. Blisko 28 tys. pracowników z ponad 450 placówek w całym kraju
ma dostęp do wiadomości o firmie i pracownikach, ofert pracy i konkursów. – Strona, choć administrowana przez Dział Komunikacji przy współudziale Fabryki Fraz, korzysta z pomysłów pracowników, którzy pełnią rolę lokalnych korespondentów. Głównym źródłem wiadomości są kierownicy personalni, kierownicy sklepów oraz Działu Obsługi Klienta – powiedział Michał Sikora, Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej Tesco Polska.

Według raportu Watson Wyatt, dotyczącego trendów w technologiach HR, narzędzia komunikacji Web 2.0 zyskują na popularności.
W Stanach Zjednoczonych największą popularnością cieszą się spersonalizowane portale pracownicze, wypierające bezosobowy intranet.
[Źródło: 2009 HR Technology Trends Survey, watsonwyatt.com]

To jest Karolina.
Od 9 lat pełni stanowisko operatora linii produkcyjnej,
na zmianie będąc jedyną kobietą "w męskim świecie".
Koledzy z pracy starają się przy niej pokazać z jak najlepszej strony.
Za to Tadeusz,
ślusarz z 45-letnim stażem
w tej samej firmie
,
nie wyobraża sobie życia
bez wędkarstwa.
Oto Magda.
Magda jest
sprzedawcą w sklepie.
Dzięki samodzielnie wykonanej reanimacji,
uratowała życie swojemu tacie.
A to Robert.
Zawodowo: kierownik ds. importu,
prywatnie: od 17 lat sokolnik.
O drapieżnikach wie wszystko,
choć czasem zdarzy mu się zgubić ptaka.
Czy tak
naprawdę wiesz,
kto pracuje w Twojej firmie?
Fabryka Fraz
Niezwykłe
historie
pozornie
zwykłych ludzi.