„Gazeta Fabryczna” dla fanów komunikacji

Jak mówić i pisać, aby nas słuchali? Jakich narzędzi używać? Jaki nośnik wybrać? Czym kierować się przy selekcji treści? Jak przetłumaczyć tekst tak, by sprawiał wrażenie, że powstał w języku odbiorcy? W Fabryce Fraz z takimi wyzwaniami mierzymy się każdego dnia. Obserwujemy pewne mechanizmy i wyciągamy wnioski. Swoje doświadczenia zebrałyśmy w publikacji „Gazeta Fabryczna”. Chcemy inspirować do nieustannego ulepszania komunikacji! A Ty? Przeczytaj! Zainspiruj się.

To jest Karolina.
Od 9 lat pełni stanowisko operatora linii produkcyjnej,
na zmianie będąc jedyną kobietą "w męskim świecie".
Koledzy z pracy starają się przy niej pokazać z jak najlepszej strony.
Za to Tadeusz,
ślusarz z 45-letnim stażem
w tej samej firmie
,
nie wyobraża sobie życia
bez wędkarstwa.
Oto Magda.
Magda jest
sprzedawcą w sklepie.
Dzięki samodzielnie wykonanej reanimacji,
uratowała życie swojemu tacie.
A to Robert.
Zawodowo: kierownik ds. importu,
prywatnie: od 17 lat sokolnik.
O drapieżnikach wie wszystko,
choć czasem zdarzy mu się zgubić ptaka.
Czy tak
naprawdę wiesz,
kto pracuje w Twojej firmie?
Fabryka Fraz
Niezwykłe
historie
pozornie
zwykłych ludzi.