#NajlepszeJestBlisko

W myśl zasady, że „siłą firmy są jej pracownicy”, ambasadorami nowej kampanii marketingowej Südzucker Polska S.A., zostali właśnie… pracownicy. Teraz można ich spotkać nie tylko w biurze i cukrowniach, ale także w mediach społecznościowych, gdzie budują wiarygodność i zaufanie, opowiadając swoje historie i pokazując swoją codzienną pracę. To dowodzi, że każdy z nas może zostać ambasadorem i rzecznikiem swojej firmy lub brandu, jeśli tylko chce. O pierwszych efektach kampanii i „słodkich treściach” sygnowanych marką Cukru Królewskiego można przeczytać w najnowszym numerze „Słodkiego Horyzontu”.

To jest Karolina.
Od 9 lat pełni stanowisko operatora linii produkcyjnej,
na zmianie będąc jedyną kobietą "w męskim świecie".
Koledzy z pracy starają się przy niej pokazać z jak najlepszej strony.
Za to Tadeusz,
ślusarz z 45-letnim stażem
w tej samej firmie
,
nie wyobraża sobie życia
bez wędkarstwa.
Oto Magda.
Magda jest
sprzedawcą w sklepie.
Dzięki samodzielnie wykonanej reanimacji,
uratowała życie swojemu tacie.
A to Robert.
Zawodowo: kierownik ds. importu,
prywatnie: od 17 lat sokolnik.
O drapieżnikach wie wszystko,
choć czasem zdarzy mu się zgubić ptaka.
Czy tak
naprawdę wiesz,
kto pracuje w Twojej firmie?
Fabryka Fraz
Niezwykłe
historie
pozornie
zwykłych ludzi.