Strategia w komunikacji wewnętrznej

Właśnie zakończyliśmy pracę nad zamykającym ten rok wydaniem magazynu „Naszego Tesco”. Nie wyobrażamy sobie okładki pisma wewnętrznego ze zdjęciem modela z bazy stocków – w tym roku na okładkach magazynu realizowanego przez nas dla brytyjskiej sieci znalazło się aż 10 pracowników z 4 krajów Europy Środkowej: Polski, Czech, Słowacji i Węgier. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na integrację oraz realizację strategii komunikacyjnej w dużej firmie. Choć pracownicy widzą tylko jej końcowy efekt w postaci atrakcyjnego wizualnie i treściowo pisma, wszystko zawsze zaczyna się właśnie od strategii, szczegółowych planów, liczb i tabel.

To jest Karolina.
Od 9 lat pełni stanowisko operatora linii produkcyjnej,
na zmianie będąc jedyną kobietą "w męskim świecie".
Koledzy z pracy starają się przy niej pokazać z jak najlepszej strony.
Za to Tadeusz,
ślusarz z 45-letnim stażem
w tej samej firmie
,
nie wyobraża sobie życia
bez wędkarstwa.
Oto Magda.
Magda jest
sprzedawcą w sklepie.
Dzięki samodzielnie wykonanej reanimacji,
uratowała życie swojemu tacie.
A to Robert.
Zawodowo: kierownik ds. importu,
prywatnie: od 17 lat sokolnik.
O drapieżnikach wie wszystko,
choć czasem zdarzy mu się zgubić ptaka.
Czy tak
naprawdę wiesz,
kto pracuje w Twojej firmie?
Fabryka Fraz
Niezwykłe
historie
pozornie
zwykłych ludzi.